Danes pa skoraj brez naslova objave ... ;o) ... ojoj res sem že čist instant

 
Sem obljubila, da bom bolj pridna ... pa ravno nisem ... in me je kar malo sram zaradi tega ... ampak bolje enkrat po skoraj sto letih, kot nikoli ...

Veliko več in bolj redno objavljam na FB ... doseg ljudi je tam večji ... je pa res, da je tam vse bolj instant in veliko nepristnega ... dolge objave se tam redko berejo ... ampak, pravijo, če te ni tam potem ne obstajaš ... ok ... jim verjamem, vendar kljub vsemu ostajam zvesta svojemu blogu in se večkrat spomnim nanj in vse premlokrat objavim ...


Čutim, da mi manjka tovrstno dolgovezenje in izlivanje svojih trenutnih misli na teh straneh, saj od vedno rada naredim kakšen daljši zapis, saj je to stvar, ki sem jo od vedno rada počela ... V starih dobrih časih bloganja so me punce velikokrat okrcale kaj toliko pisarim, da se jim ne da brat ... da je škoda mojega časa ... mogoče res ... ampak v tem ponorelem svetu si težko vzameš čas zase ... in pisanje zapisa na blog je en tak čas, ko si sam s seboj in ti je dovoljeno vse ... ljudje pa se potem odločijo ali bodo brali ali ne ... in zakaj bi tistim ljudem, ki vseeno radi berejo odvzeli veselje in priložnost za branje ... saj je to samo en zapis trenutnih misli nekega posameznika, ki se je odločil, da ujame, napiše in nekam shrani svoje misli tistega trenutka ... se pač odklopi ... odide nekam kamor ponavadi ne gre ... vse premalokrat se poglobimo vase in ob hitrem tempu življenja pomislimo na stvari, ki so zakopane globoko v nas ... vse premalokat imamo priložnost izraziti svoje mnenje, saj se vedno najde nekdo, ki bo začel v tvoje mnenje kopati s krampom besedičenja in potem se zapreš kot školjka in naslednjič ne govoriš več ... samo poslušaš ... tukaj pa lahko besedičiš, in delaš kar želiš saj veš, da lahko in te ne bo noben prav dosti motil, ker itak večina zapisov ne bere ... tistim, ki pa jih, pa upaš, da si jim s svojim zapisom vsaj nekaj dal ... če ne drugega si z njimi delil delček svojih trenutkov vsakdana ...


Veliko bi še lahko pisala kaj se dogaja okoli mene ... ampak naj bo tole za danes dovolj ... bom dodala zapisu še kakšno sliko, ki so jo tisti, ki me spremljajo na FB že gotovo videli ... ampak nič ne de ... po eni strani je blog fajn tudi zato, ker so tu res shranjeni vsi zapisi in slike večine tvojih dosedanjih izdelkov, ki si jih ustvaril ... in vsak od njih ima svojo zgodbo ... blog je res super fajn zadeva ... se mi zdi kot en star album slik, ki leži na polici v dnevni sobi in ga od časa do časa vzameš v roke in prelistaš ... poln je nostalgaje na stare čase ... na lepe trenutke preživete tu z drugimi ustvarjalkami ... skratka vesela sem, da imam na enem mestu shranjeno vso mojo ustvarjalno zgodovino ...

Hvala Vsem, ki ste bile takrat z menoj in posebej tistim, ki ostajate tu tudi danes in vas ni premamil blišč in sij instant FB ...

 

Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o) ...




Komentarji

  1. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 4f8028daa86510fcbec84a8817a2bb51
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you for your explanation, very good content. 67b989e882d7aee7d95c0ff4b8ef463d
    define dedektörü

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar