Ustvarjamo malo drugače


Če se ne motim je to moja prva objava te sorte ... nekaj na to temo je že bilo, ampak takrat sem bila vključena samo kot okraševalka oz. sem izvedla samo zaključno fazo ...torej sladko samo zapakirala ... Zadnje dni pa je bilo drugače ... saj ne, da nikoli nič ne spečem ... včasih se česa pa res lotim ... bolj poredko ampak, ja ...

V naši ožji družini nismo prav nagnejni k različnim družinskim praznovanjem, ki bi se razširila na širšo družino ... ampak tudi pri nas ne gre brez njih ... še sploh, ko gre za velike prelomnice, ki obeležujejo naša življenja ...obletnice in rojstni dnevi so rezervirani samo za ožjo družino ... pri stvareh kot so krst, obhajilo, birma in poroka pa nam pač ne uide malo širše praznovanje ...


Ob takih priložnostih se pa tudi jaz potrudim, ker vem kako pomembni so ti mejniki v obdobju otroka, česar se zavemo šele, ko smo starejši, čeprav se nam kot otroku to niti ni zdelo prav dosti pomembno ... edini spomin na to je, da smo dobili darila ... in verjetno bo tako tudi pri mojih otrocih ... ampak v samoti in težkih trenutkih in tudi lepih pa se zagotovo spomniš tistega globjega pomena teh obredov, ki pustijo sledi nekje v ozadju nekje v duši, ki se jih zaveš in sam sebi priznaš v naj čistejših trenutkih tišine ... no dost filozofije ... objava res ni bila namenjena debati o duhovnosti ... zato bom tu kar zaključila ...

S tem, ko sem rekla, da se potrudim sem mislila, da rada obložim pladnje s sladkim saj ostalo proceduro s hrano in strežbo raje zaupam profesionalcem ... pri izdelavi sladkega pa prevzamem vajeti v svoje roke ... ponavadi sem težje stvari pri pecivu zaupala tistim, ki imajo več izkušenj (beri tete) letos pa to ni bilo možno in sem se z vsem spopadla sama ...

Danes bom izjemoma napisala tudi recept, da se mogoče katera od bralk opogumi in se loti peke ... saj je peka lahko zelo zabavna, sproščujoča in inovativna tako kot ustvarjanje ...

Vse kar je na krožniku  je narejeno iz ene sorte testa, kar je še posebej prikladno, ko pečemo za kakšno slavje

RECEPT
1 kg moke
0,5 kg margarine
40 dag mletega sladkorja
4 jajca
2 vanili sladkorja
2 pecilna praška

Zamesiš testo ... testo naj vsaj pol ure počiva ... potem pa AKCIJA!!! ... za občutek naj povem, da je iz te količine mase nastalo cca 40 breskvic, 40 jurčkov in 40 dvojnih keksov iz testomata.
Masa za nadev breskev in jurčkov je klasika ... eni piškoti iz testomata so namazani z domačo jabolčno marmelado in posuti z lešniki, drugi pa z domačo slivovo marmelado in posuti s kokosom ...pa DOBER TEK!!!!


Imejte se skrajno lepo in se vidimo, ko se zagledamo ;o) ...

P.S. Ne odhajajte predaleč, če Vas take objave ne motijo ... prav kmalu sledi nekaj podobnega pa vseeno drugačnega ;o)

Komentarji