Da bo čakanje hitreje minilo ...

Menim, da je čas, da se vam malo javim in tudi napišem kaj več, kot samo nekaj o sebi ...

Sedaj že veste kdo sem ... ena skromna hišica v kateri moja lastnica bolj malo ustvarja ... se trudi, da bi lahko pokazala kaj več, pa ji žal delo vedno prekinejo druge obveznosti in ji za njeno največjo ljubezen zmanjkuje časa ... Upam, da bo kmalu lahko odprla moja okna in pokazala kaj zanimivega ... veliko se ukvarja tudi z mojim izgledom ... želi si imeti stvari urejene, zato ne želi skozi moja okna kazati kar nekaj ... tudi, ko bo svojo hišico z vsebino pokazala svojim gostom si želi, da je vse popolno ... nič ne želi prepustiti naklučjem ... zato bo preteklo še kar nekaj časa do trenutka, ko bo plod svojega dela postavila na ogled ...

Do takrat pa se vsi mimoidoči lepo imejte ... ;o)

Komentarji