Tečaj pergamentne tehnike

Že dolgo časa na speltu občudujem čestitke izdelane v pergamentni tehniki. Ne morem in ne morem se načuditi elegantnosti, ki jo te čestitke izžarevajo zato sem se odločila, da v tale svoj post prilepim povezave na navodila izdelovanja takih čestitk ... tako bom vedno imela vse zbrano na enem mestu in še komu drugemu lahko prihranim dolge ure sedenja pred računalnikom in iskanja navodil za izdelavo te sorte čestitk ...

Jaz sem si po nasvetu izkušene izdelovalke take vrste čestitk nabavila najnujneše orodje in pripomočke danes sem vsa srečna prjela paket z orodjem, ki mi je še manjkalo, da lahko končno začnem z delom ;o). Danes sem srečna lastnica naslednjih osnovnih pripomočkov:

- pero
- bela tinta
- orodje za embosiranje različnih debelin (točneje 4 debeline)
- orodje za luknanje (z 2 iglama)
- pavs papir
- stara podloga za miško

Prvi del: Kako nanašati tinto



Drugi del: Osnove embosiranja



Toliko za danes nadaljevanje pa sledi

Komentarji