Kuverta za kuverto ;o)

Kako zanimiv naslov ... hihihihi ... kuverta za kuverto ... ja pa še res je ... pred nekaj dnevi je v našo hišo pripotovala zelo zanimiva kuverta z za mene manj zanimivo vsebino, ampak je kljub vsemu v meni vzbudila posebna čustva ... bila je neskončno zanimiva in lepa ... ko sem jo prijela v roke, je v meni čuden glas rekel: "To se pa moreš naučit naredit. To je pa ena zelo uporabna zdevšna."

In tako se je začelo ... začela sem z preučevanjem čudnega stvora in vsak dan opazila kakšno novo malenkost ... na kakšen način je narejena ... najprej je bil samo poizkus s pomočjo katerega sem še dodatno podkrepila iz izdelka navlečeno teorijo ... spoznala pasti, ki so bile skrite v izdelavi originalne kuverte in tako je nastala moja prva tako opevana kuverta ...





No ja kljub manjšim napakam je kuverta končana ... izdelovalka pa zelo zadovoljna ... ;o)

Komentarji

  1. Ha,ha ,ha,pa sva skup :), :).Me veseli,da ti je bila moja kuverta za navdih,pa tudi.
    Se mi pa v istem trenutku poraja misel,Kako je svet majhen.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar