Nakup na katerega sem ponosna

V petek sem končno dobila svojo, čisto mojo zeleno pošat imenovano in opevano hrošč ... Ajoj saj je bilo kar nekaj zapletov povezanih z njim in sem skoraj ostala brez njega ... ampak očitno mi je bil usojen in prav je tako ...

Naročila sem ga že kar nekaj časa nazaj v trgovini Memories in prijazna prodajalka Lea je rekla, da lahko njen klic pričakujem že naslednji teden ... pa je minil teden .. pa sta minila dva ... njenega klica pa od nikjer ... potem sem pa le rekla zakaj ne bi jaz to malo preverila in povprašala ... pa mi reče ona: "Ja saj sem vas klicala že 14 dni nazaj." Kako prosim?????? Kje sem pa bila, da o tem ne vem nič ... Pa pravi: "A imate mogoče sina? On se je oglasil in sem mu povedala, da je hrošč pri meni." Ojej moji sinovi ... briga jih za mjega hrošča ... v poplavi vsem mogočih akviziterjev, ki kličejo in so jih navajeni kot po tekočem traku odslavljat se je izgubila tudi misel na gospo Leo in mojega hroščka ...

No ja kljub neljubem dogodku je zdaj pri meni, čeprav se je prodajalka Lea zelo navezala nanj, ko ji je v njeni prijetni trgovinici delal družbo dolgih 14 dni ... Ampak Lea obljubim, da bo v dobrih rokah ;o)



Tako sledi še slikca mojega celotnega petkovega nakupa najnujnejših potrebščin in dodatne opreme za hrošča ... Aja taglavno sem pa pozabila ... Hrošč je "kao" darilo za moj rojstni dan ...

Komentarji

  1. saj ne morem verjet, da tole zanimivo novico ni nihče opazil niti komentiral..

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar