Nova navodila ... nova tehnika

Počutim se kot hrček, ki shranjuje pomebne podatke za svojo prihodnost na določenem mestu in čaka na priložnost, ko mu bodo le ti podatki še kako prav prišli ... zunaj me čakajo rože, ki se že veselijo pozibavnaja iz korit na mojih balkonih jaz pa kot tisti, ki sem ga malo prej omenjala, hrčkam naprej in se ne dam motiti ... No ja sej bodo rože počakale ... ;o)

Ne vem zakaj ampak popadla me je neke vrste obsesija z kvačkanjem perlic ... saj ni čudno ... vse me zanima ... z vsem bi se ukvarjala pa mi za vse skupaj zamankuje časa ... saj ni čudno, ko pa se hočem z toliko stvarmi ukvarjati naenkrat ... Ma se tolažim s tem, da enkrat mi bo že vse prav prišlo ... zato danes v svoj blog lepim filemček z navodili kako se sploh lotiti kvačkanja z perlicami ... ko bom pa enkrat nekoč imela čas se bom pa zagotovo lotila tudi te tehnike in tako koristno uporabila filemček ... do takrat pa bom še naprej hrčkala ... kaj hočem taka sem ...

http://www.youtube.com/watch?v=JRdKxDNUtXo

Videa mi nekako ne uspe naložit ... sem pač prilepila samo povezavo na kateri se video nahaja ...

Komentarji