Prva Sarah Key

Po malo manj uspešnem spopadu s tehniko kvačkanih ogrlic sem se spravila nad zalogo svojih Sarik in Magnoly in Nellyk, ki me čakajo nepobarvane v kuverti z odtiski ... nisem in nisem se imela volje spravit k barvanju, saj nekako nisem imela pravega navdiha, pa tudi barvice s katerimi sem se poizkušala niso naredile name nekega evforičnega vtisa ... tako zelo sem si želela pobarvati in ustavriti čestitko v stilu kot to na Otočku ratuje sonji68, Bojimoji ali pa Lenčki ... Bila sem že čisto obupana in bila mnenja, da vsi moji odtiski, ki mi jih je hvaležno podarila Snowflake ne bodo nikoli zažareli v soju čestitke ... Pa sem se zmotila ... pri nakupovanju perlic v Hobby&Art sem se zadnji trenutek spomnila na tehniko, ki jo je Bojamoja kazala na srečanju na Otočcu ... prodajalca sem povprašala po pripomočkih za to tehniko, a me je gledal kot, da bi padla z Marsa ... Še sreča, da sem gledala risanko o Treh pujskih in se spomnila velikega napisa na steklenici, ki je pujsek iz zidane hišice vlil v vrelo vodo, medtem ko je volk lezel skozi dimnik ... TERPENTIN ... "Tole potrebujem in tiste papirnate svinčnike" ... Prodajalec me je postregel in odvihrala sem iz trgovine proti domu ... Ko pa prispem do doma ugotovim, da sem se zmotila ... tista stvar v steklenički na srečanju ni bil terpentin pač pa WHITE SPIRIT ... Ojej kaj pa zdaj?? ... jah nič bomo poizkusili s tem ... ima malo čuden vonj po bencinu pa vendar drugačen, toda to me ni odvrnilo od barvanja ... več kot uničit odtiska pa res ne morem ... Iz silnega kupa odtiskov sem izbrala Sariko s košarico in moram priznati, da sem bila nad rezultatom po zaključku barvanja zelo zadovoljna ... potem pa nastopi nov problem ... kako to spraviti v eno pametno čestitko ... preverila sem štance, ki jih premorem ... pobrskala po zalogah papirčkov in nastala je čestitka, ki sem jo opremila še z vodnim tiskom, ki bo zdaj zvesti spremljevalec na mojih fotografijah izdelkov, saj sem ugotovila, da si ne rabim zaradi enega vodnega tiska nainštalirat Photoshopa (inštaliranje programov je zame res prava muka ... sem pač malo lena kaj naj rečem)

No toliko besed o njej in zdaj je tu ... v vsej svoji lepoti ;o)

Komentarji

  1. Vauuuu, tale Sarika je mega lepa!!! Krasno si jo pobarvala in sestavila v lepo čestitko!! Še krpica na košarici je različnih barv :) Kjuti, kjuti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen blog in res lepa čestitka!

    Si pa očitno imela srečo - če si dobila odourless (brez vonja) white spirit, si dobila TOČNO PRAVEGA!

    Spirit (špirit) je le drugo ime za terpentin (ok, drugo prodajno ime, ki se bolj uporablja čez lužo, o kemičnih lastnostih pa ne bi (morda se malo razlikujeta, ni pa nujno) - lahko dejansko je eno in isto). Gre za derivat nafte (enako kot bencin) - zato podoben vonj.
    Zakaj je odourless pravi? Zaradi hlapov, ki "zadevajo"... Ki jih je pri tem, brez vonja, znatno manj. Vem, ker premorem oboje.

    Zdaj pa novim zmagam naproti - srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar