Nagrada ...

Odkar sem se vselila v novo čisto svojo Čarobno hišico v kateri veselo ustvarjam in odpiram okna za obiskovalce sem prvič prejela tudi nagrado za ves svoj trud, ki ga posvečam temu, da je moja hišica čim bolj urejena in se obiskovalci čim bolj prijetno v njej počutijo ...

Na nagrado sem zelo ponosna in prav je, da visi na vidnem mestu v moji hišici ...






Nagrado sem prejela od Aknele69 in Kokice
za nagrado se obema prav lepo zahvaljujem in hkrati nadaljujem z igro in podeljujem še 10 nagrad naprej ...

Sonja68
BojaMoja
Mojbrlo(g)čel
Helena
Snowflake
naše vsesortarije
ko te zagrabi
Kokos
Ustvarjalna skrinja
Rastlinica

Prav tako pa podeljujem nagrado vsem tistim, ki jim je moj vogal všeč in radi kljub vsemu zaidejo k meni in pokukajo skozi okno kaj se v hišici novega dogaja ...

Komentarji

  1. :) hvala za nagradici in hvala za vse prijazne komentarje, ki jih puščaš na mojem blogu

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar