Domača naloga 2.

Tokrat sem bila nekoliko bolj pridna pri objavi in zaključku domače naloge ... Ponavadi vedno vse delam zadnji trenutek, vendar sem se tokrat zavedala, da si ne morem privoščit mečkanja in odlaganja, ker se mi zaradi drugih projektov, ki so še pred mano lahko kaj hitro zgodi, da bom dobila v redovalnico črno piko zaradi neupoštevanja pravil ... in tako sem včeraj še dodatno okrasila obesek, ki smo ga naredile pri Klavdiji ... in zdaj se lahko posvetim drugim stvarem, ki me čakajo na moji delovni mizi ... ;o)



Lep pozdrav do prihodnjič ...

Komentarji

  1. Dvomim, da bi ti dobila kakšno črno piko v redovalnico, ker so tvoje domače naloge tako lepo narejene. Tale obesek je res prelep.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuuu, domača naloga ti je odlično uspela. Res si se potrudila in ustvarila krasno verižico. Pa učiteljico si seveda imela ta boljšo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti grebo ti, kako lepo verižico si naredila in obesek je tudi zelo lep. A se bojiš črne pike,a. Ne boj se tokrat jo dobim jaz:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je čudovita ta verižica. Tak da sem prepričana, da bo učiteljica zadovoljna :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep obesek si sestavila v čudovito ogrlico. Ravno prav vsega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čeprav je malo pozno...ampak vseeno je prfoksa več kot zadovoljna! Pridna!...komi čakam jutr:P

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar