Moja nedoslednost ne pozna meja ;o)

Joj se ponavljam kot stara lajna ... vendo vse zadnji moment ... ampak tako zadnji moment kot danes pa še ne ... ojej ... stranka je sodelovala pri izdelavi zadnje čestitke ... :o))))))

Ker sem vedela, da moram biti do sobote gotova z eno poročno in eno krstno čestitko sem včeraj do enih zjutraj mečkala papirčke za poročno ...





za krstno pa res nisem vedela kakšen motiv naj obdelam ... bolj ko sem se trudla in iskala, manj mi je bilo jasno ... Od utrujenosti, ki me zadnje čase pesti sem celo popoldne prespala ... in ko se zvečer zbudim mi otroci povedo, da pride brat in njegova punca po naročene čestitke ... Ajajaj ... hitro sem zbrala papirčke in v družbi bratove punce skompletirala čestitko za enga prikupnega fantka ... No in tako imam zdaj spet čas za nove projekte ;o)))

Komentarji

  1. Ampak vse ti rata, super sta obe!Zgleda , da tebi pod pritiskom uspeva nemogoče. Mogoče, bo pa meni pomagalo , če glavo porinem v ekonom lonc:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nič se ne vidi tisto ...tik pred zdajci. Obe sta prav fascinantni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe čestitki sta naravnost fantastični.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitki sta super!
    Včasih kaj izpade boljše čisto zadnji trenutek, kot pa da je vse vnaprej načrtovano...
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar