Udarec po modrem fimu

Že kar nekaj časa nazaj sem napadla zaloge fimo paketkov v modrih odtenkih ... spet sem mečkala in testirala ... si predstavljala kaj vse bo nastalo ... plan v glavi je bil pred samim začetkom čisto drugačen od končnega rezultata ... toda sem pač človek, ki sledi trenutnemu navdihu in ne zna stvari delat po navodilih ... rezultati so pa pač taki kot so ...



Komentarji

  1. Super izgleda, seveda ne vem kaj si nameravala naredit, ampak tole mi je všeč.Res si se močno vrgla v fimo. Pridna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Barvna kombinacija mi je zelo všeč in tavelik obesek je tudi nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) a si se mal bolj na fimo vrgla? :)))

    PRIMA!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ful fajn, ja žal res ne vemo kaj si imela v mislih, ampak tole je fantastično, ti kaj mečkaj.. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. ...ja, tud jest ti prepovedujem da nehaš! Vsak narejen kos je bolj dovršen...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa kaj se pritožuješ ,krasno mečkanje je tole:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nić ne dogaja.Kaj je s teboj? Si dobila lenoritis?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar