Nemarnica in njene nagrade ;o)

Heheheh ... še dobr, da je dons fuzbal in mi noben ne teži, da morm jit spat .... to je neki bolšga ... le zakaj ni to vsak dan ... Ejej slišm iz dnevne sobe, da je sam še 4 minute ... mater bom mogla bit pa ful hitra, da bom zvozila vse ovinke med črkam današnje objave ... hahahaha

No ja tkole gre tale zgodba ... Alenka mi je že kar nekaj časa nazaj podelila kar 4 nagrade





In jaz nemarnica kot sem, sem se samo zahvalila, pohvalila sem se pa bolj slabo ... no pa napako popravljam danes ...

In potem me je z nagrado razveselila še Vladuška in navedla prav zanimivo mnenje o meni (pomoje se ni čisto nič zmotila) res sem orng utrgana ... :oP

in zdaj moram odgovorit še na zastavljena vprašanja ... mo pa začnimo ...

1. Kje je tvoj mobilni telefon? v torbici??? ... se bom jutr zjutri s tem ukvarjala ;OD
2. Tvoji lasje? zaenkrat jih imam še
3. Tvoja mama? verjetno že spi
4. Tvoj oče? če ni na lovu pol spi
5. Najljubša hrana? vse čemur se reče hrana ;oP
6. Sanje pretekle noči? amn ... sm tko spala, da se nč ne spomnim
7. Najljubša pijača? voda????
8. Tvoje sanje/cilj? Lasten dom
9. V katerem prostoru si? V otroški sobi
10. Tvoj hobi? Teženje mojim mulcem
11. Tvoj strah? Tka velika punca se ničesar ne boji ... kvečjem, če vas zanima kdo se boji mene ... hahaha
12. Kje želiš biti čez 6 let? Na planetu čarovnij
13. Kje si bila včeraj zvečer? Le kje???
14. Nekaj, kar nisi? Zmaj z dolgim jezikom hehehehe
15. Mafini? Kaj pa je to? Aja neki za pojest ...
16. Na spisku želja? Mal tišine v bajti
17. Kje si odraščala? Še zmeri odraščam ... odgovorim k odrastem ...:oP
18. Kaj si počela nazadnje? se potapljala po netu in navidezo polnila košarice v spletnih trgovinah
19. Kaj imaš oblečeno? Amn ... a morem povedat ... amn ... nimam nč na seb ... razn pol tone špeha in celulita ;o)
20. Tvoj TV? Tega pa res nimam pa ga tud ne nucam
21. Ljubljenči? Zelena žival na moji ustvarjalni mizi in pisani koščki z imenom Fimo v moji škatli
22. Prijatelji? Pridejo in odidejo ... a ostajajo v predalih moje omare blizu mojega srca
23. Tvoje življenje? Nikoli ni dovolj pestro zame
24. Tvoje razpoloženje? Nagajivo vedno in povsod
25. Pogrešaša koga? A-a
26. Avto? Dolg temno moder karavan
27. Nekaj, česar ne nosiš? Kje okol vratu, v ušesih ... mogoče v nosnici?
28. Najljubša trgovina? Vse kar diči po ustvarjanju
29. Najljubša barva? kaj pa vem ... čist odvisno od mojga strička razpoloženja ...
30. Kdaj si se nazadnje smejala? Se sploh še nisem nehala
31. Nazadnje jokala? Ne jokam spljoh
32. Najboljši prijatelj? Moja intuicija
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? Živim za danes in jutri ...
34. Facebook? To smo že prerasli ...
35. Kje najraje ješ? Vse

Tko jest sem odgovorila na vprašanja ... Zdej bom pa nagrado podelila ... amn ... a morem ... Vsem Tistim, ki ste prišle oz prišli tu mimo in Vam ni še nihče podelil te nagrade ... ker si jo tudi vi zaslužite ... ker tudi vi s svojo prisotnostjo prispevate k temu, da je internet to kar je ...
Res prosim, da si nagrado vzamete vsi, ki je še niste prejeli in objavite svoje odgovore na svojih blogih ...

Hvala za prijeten večer ... zdej pa grem u mižale, da ne bo prišlo do kakšne prehude zamere ... tm u spalnici mislim ... hehehehe ... kera zloba sm ...

Komentarji

Objavite komentar