Namesto pospravljanja

Ja čeprav je nedelja me čaka veliko dela, ki se mu reče pospravljanje ... to ravno ni moj najljubši šport zato se ga izogibam v največjem možnem loku kot se ga lahko ... in tudi danes hvatam krivnine na vseh možnih koncih ... pobrala sem zavese v spalnici in jih stlačila v stroj potem pa hitro našla izgovor ... kao, da čakam, da se stvar opere in imam čas za novo objavo ... no ja ... ne bom nič več pisala, ker mislim, da sem že vse in še več povedala ... zdej pa sledijo samo še slikce ...











Sej zdej pa res morem jit ... ker drgač se bom težko zvlekla iz zagate, ker ne bo stanovanje vsaj malo izgledalo kot naj bi ... mater pa še avto bi mogla spucat ... eh ... nč grem kr delat ...

pridne bodte ..

A bi mogla jest res kej več napisat o samih izdelkih in na kakšen način so narjeni???? ... pismu k jest mislm, da itak ve bl veste kako se stvarem streže k pa jest ... k pr mojmu delu je vse preveč improviziranja in pol sploh pozabim kako sem do kakšnega rezultata kje pršla ...

Komentarji

  1. ja tut jaz se rada mal izogibam pospravljanju ampak kaj, ko moram to kljub temu potem narediti :S
    amapak si vedno pravim, da bo toliko bolje, ko bo hiša lepo pospravljena :D
    sicer so pa izdelki zelo lepi, vidim, da ti gre fimanje dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jas t epopolnoma zastopim...na celi črti.
    Tako kar se pospravljanja tiče, kot opisovanja postopka, pa uporabljenih materialov, pa kaj vem česa še. Še tisto kar vem na začetku, se do konca toliko spremeni, da je to samo še.......tisto kar mi tisti trenutek sede, sodi poleg.....

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, nkar o pospravljanju, nkar... kar zafarbam, ko kdo omeni... jaooooo!!!
    a ni bolj luštno ustarjat? anede? ekola, vidiš. pa leeeepe stvari si nardila, krasne...

    OdgovoriIzbriši
  4. Velikokrat slike povedo več kot 1000 besed in čeprav nisi razložila vseh postopkov in korakov je povsem OK, da lahko občudujuemo tvoje izdelke na slikah. Tokrat sem se zapičila v tretji in četrti izdelek. Sta mi padla v oči :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. hi hi ... jaz sem pa imela predprejšnji teden generalko :)) sem prelagala že od božiča :(((

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite so, se kar ne morem odločiti katera mi je najlepša :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nič ne pospravljaj, se ne more nikoli s popolnostjo zaključit, raje ustvarjaj svoje prelepe, popolne izdelke. Pri meni te nekaj čaka:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar