Invazija stekleničk

Tudi jaz sem se v petek globoko v jutro trudila s končevanjem stekleničk za izziv pri Klavdiji ... Do jutra, ko me je v postelji že žgečkalo jutanje sonce je bil tudi lak že suh ... imela sem jih namen dostaviti Klavdiji ... pa mi je neprijeten dogodek preprečil, da bi se to res zgodilo v soboto ... mogoče mi bo uspelo stekleničke dostaviti jutri ... če pa ne pa zagotovo do takrat, ko jih bo potrebno dotaviti velikim borcem ...

Samo še slikce ... pa pofočkanje na Klavdijin blog ...



P.S. Trenutno živim v neprijetnem obdobju ... žal je v našo družino prišla tista gospa, ki nas s svojim obiskom vedno znova opomni na to, da ni nič večno ... in smo tu na zemlji samo na začasnem obisku ...

Komentarji

  1. Luštni steklenički sta nastali.Drži se!

    OdgovoriIzbriši
  2. Steklenički sta krasni!
    Tebi pa izrekam sožalje in naj ostanejo za osebo, ki je ni več med vami, le lepi spomini in hvaležnost za vso dobroto, ki ste je bili deležni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa maš res eno hudo obdobje...ampak lej, vse mine, vsakič izza oblakov posije sonce...in enkrat bo bolje! Moje sožalje! Drži se!
    Dobrodošla na izzivu...Steklenički sta fejst kjutkani!

    OdgovoriIzbriši
  4. Steklenički sta ful lepi!
    In seveda moje sožalje. Drži se!

    OdgovoriIzbriši
  5. kako simpatični steklenički...
    včasih ima človek občutek, da z dobrim samo kriči, kriči nekam gor v nebo, odmeva pa ni, kot, da je gluho ... pa ni. verjemi, nasuje ti zvezdic v naročje... pravi čas.
    mirno slovo ti želim. moje sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje sožalje, drži se!
    LP Dekca

    OdgovoriIzbriši
  7. Your little bottles are so nice!
    Have a happy weekend,
    Hugs Anja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar