Mahnjena na staro

Nekateri, ki me poznate in tudi tisti, ki me spremljate na blogu ste verjetno že opazili, da sem mahnjena na stare stvari ... nostalgija po lepih in brezskrbnih časih ... ali pa mogoče kaj drugega ... karkoli že, v svoji glavi in v svojem domu (ko ga bom enkrat imela ;o)) imajo že vse mize, stoli in omare točno določeno mesto ... dom bo imel zagotovo pridih po tistih starih časih s presketanjem polen v oguljeni krušni peči in bo sovpadalo z mojim listanjem po obrabljenih in od časa razjedenih knjigah, ki so trenutno samo za okras v mojem stanovanju ampak prepričana sem, da enkrat pride tudi moj in njihov čas ... do takrat pa bom delala njihove mlajše sestrice in z njimi razveseljevala tiste, ki jim iz kakršnega koli razloga ni bilo dano priposestvovati dediščine svojih prednikov ...





Prav danes je bil tak poseben nostalgičen dan ... moj spomin se je premaknil za dvajset let nazaj in mi dovolil podoživljati vse tiste trenutke ... odpotovala sem v obdobje mojega življenja, ki je v meni pustil neizbrisen spomin na nekaj tako lepega kar človek lahko samo doživi ... ne obstajajo besede v slovarju slovenskega knjižnega jezika s katerimi bi lahko opisala to obdobje ... mogoče je samo še v nebesih tako lepo ... al pa tud ne ;o) ... to je bil čas, ki bi ga človek kot jaz, lahko živel res celo življenje ... mmmmmmmmmmmm ...





Tudi ambient za slikanje je bil mojim občutkom primeren ... ampak ta fotoaparat ... sovražim biti brez njega ... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... pri naslednji plači grem takoj ponj ... dost mam tega fehtarjenja in sposojanja ... šele zdaj vidim kaj je uspelo našmu mulcu spravt v nebesa ... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smrk, smrk ... ko dobim nov fotič ne obstaja za nobenga druzga kot samo za mene, če majo za vse traparije tega sveta denar, nej si kar sami zberejo denar pa naj si kupjo nov fotič za njihove neumnosti slikat in snemat ... moj ne obstaja ...

Res mi je žal, ker sem vas prikrajšala za vse kar sem danes popoldne podoživljala jaz ... Saj bi rekla vam bom slikala knjigico z novim fotičem ... pa sem jo takoj oddala .. je bila nekomu tako všeč :o) ... ampak jaz imam pa za to knjigico v zameno zdaj v dobrem eno rundo umetnih nohtov na vseh desetih prstih na rokah ... :oP ... to je pa tud nekaj ;o)

Evo vrsta pred compom je že kar dolga ... sej veste počitnice pa to ... hahahahahaha ... šibam mal fuzbal gledat ...

Komentarji

  1. Šaljem ti pozdrav i pusu:)
    I ja volim duh starih vremena i starine jer imaju dušu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike so res ena revšna, ampak se pa vseeno vidi, da je knjigica čudovita. Saj bo še kakšna, a ne? Pa da jo takrat prav poslikaš :)) al pa povej, pa ti jo ktera od nas pride poslikat :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zondra Art ... ja ... to je tisto stvari iz naše preteklosti imajo dušo ... v teh stvareh so skriti vsi tihi prijatelji iz naše preteklosti ... poznajo vse naše skrivnosti ... ;o)

    Sonja k bi ti vedla kok sme jest žalostna ... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... ampk kaj čm ... kdaj smo že 15.? ... Kmal, a ne? ... Oblubm, da bom do takrat nardila še kar nekaj knjigic in se vam bom že nekako oddolžila za tole današnjo revšno :o( ... lahko pa tista k jo je mela prilko v živo vidt pove kako u resnici zgleda ... jest grem pa jokat naprej pa odštevat dneve do 15-ga ;o) heheheheheh

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja pozabila sm povedat ... Sonja ni treba, da prideš k men na obisk z razlogom, da stvar poslikaš ... lohk prideš kr tko ... itak maš še nekaj u dobrem ...

    Pa da je bla zgodba popolna je še z baterijam fotiš štekou ... ja popi... res ... se še zdej tresem od ihte hahahahah

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa knjigica!!!Hitro naredi še kakšno, da boš imela dosti materijala za slikat, potem po 15. .mislim:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale knjigica je čudovita in v živo po moje še 3x bolj. Navijam za novi fotoaparat, ker ambient je res prekrasen in fotke bi bile fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  7. Šment, meni se je pa zdelo, da jaz tvoj obisk čakam :))))) Nooo?? :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja jaz sem jo videla v živo ,lahko rečem da je tako lepa , da sem jo samo ogedovala ,ker se jo v roko nisem upla prijet. Glede fotiča pa bom organizirala dobrodelni bazar otočank, da boš že nehala jamrat. Ha,ha.ha. L.P.

    OdgovoriIzbriši
  9. Romanticna, nostalgicna, jednostavno prekrasna:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdej smo dokončno zmenjene glede fotiča ... jest bom kuj prec nehala jamrat k če ne bo tale koka od Klavdije res še kakšno traparijo organizirala, sej škatle od mleka sem dons čist pozabila jit iskat pa mam en tko hud nov projekt spet u glavi ... grrrrrrrrr ...

    Ja Sonja jest sm planirala obisk nekak za ta četrtek, ko mam v planu dostavo ;o) ...

    Biljana hvala za komentar ...

    Vladuška se bom potrudla čim prej poštimat zadevo ;o)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz navijam za nov fotoaparat, saj vem, da si ga močno želiš.
    In knjigica je prava lepotička.

    OdgovoriIzbriši
  12. O, kok pa pr meni dolgo traja :-))) Čudovita knjigica :-)

    Drgač vas pa obveščam, da si je kupila fotiča in to še pred 15-im :-))) tako, da lahko kaj kmalu Pričakujete kakšno objavo :-)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar