Trojčice

Kot veste sem svoje objave na blogu zaradi uničenega fotiča skrčila na minimum ... in da je stvar še bolj zakomplicirana je zapacanost našga compa pripravila presenečenje, da se tudi printerja ni dalo usposobit kaj šele skenerja ... no ja, ker sem vedela, da bo ogenj v strehi, če printer ne bo delal, ko se bo za comp spravil najmanj od compa odvisni član naše družine, sem zjutraj iz preventive odnsla comp na servis in hitro izkoristila gužvo in s pretvezo, da testiram printer in scaner skp spacala tole objavo ... ;o)

Nastal je tris trojčic od katerih se je pri eni zgodila neljuba napaka in jo loči od dveh starejših sestric ;o) ... Zdaj pa še slikce nalimam in pičim v večer ... morem jit kej za večerjo naumit ... samo mi še čist nč ni jasn kaj :o)







P.S. Žal sem do nadaljnega obsojena na uporabo skenerja in posledično temu bodo fotke take kot bodo ... sorry, do naslednjič

Komentarji

  1. Preslatkooo!
    Uvijek se oduševim tvojim radovima, divni su!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. o madonca sem iskala z lupo napake, pa jok... jih ni... kakšen uvod narediš pri teh lepotah, še dobro, da lahko sami presodimo, da so čudovite vse po vrsti..

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tri so čudovite in lepo skombinirane :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz iščem napako:):):) Pa kaj ti nas malo zezaš....Nič ni narobe z nobeno od njih, samo pri rdeči je čipka drugače obrnjena. Ampak...., če bi bila to napak, potem rajši ne bom več svojih kazala:):):):)
    Ti pa le pokaži, ker so te zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite trojčice so, brez napak in tudi poskenirane slike so lepše kakor marsikatera moja s fotoaparatom :-)).

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene pa samo nekaj zanima. Kje je tista napaka o kateri si govorila? Vse sem podrobno pregledala in je nisem našla. Vse tri so namreč POPOLNE.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav lušni, zasanjeni motivi in res si jih zelo lepo skombinirala v to tri peresno deteljico. Pa vsekakor bolje da skeniraš, kot pa da sameva tale tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. O kako so lepe.....
    In napaka........pojma nimam kje naj bi bila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na posjeti mom blogu.
    Tvoj blog je prekrasan, radovi su ti tako mastoviti, originalni, bajkoviti, jednostavno sam odusevljena, svaka cast, bravo:)))
    Pozdrav iz Rijeke:)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar