Objava kar tako

Danes mi je nekdo, ki redno spremlja moj blog rekel, da ga grozno moti ta moj nesrečni fotoaparat hehehhehe ... kot, da ga hočem na vsak način spravit v okvir slike ;o) ... no ja pa temu vseeno ni tako ... ampak v tej vročini in en teden prd zasluženim dopustom res nimam volje še nekaj delat, čeprav sem, za zaveso orng pridna in sem se klub vročini spopadla po dolgem času s fimom in sem prav ponosna na vse tiste nove koščke, ki čakajo v škatli na dokončno obdelavo ... so tko lepih barv ... mmmmmm ... hehehhe

Alenka in Marika sta mi namenili nagrado, za katero se jima prav lepo zahvaljujem ... Hvala punci ... ;o)



ki bi jo podarila vsem, ki kdajkoli pridete k moji hišici in pokukakte v sobico končnih izdelkov ...

Tisto zgoraj je moj dolg đštevilka 1 in zdaj sledi dolg št 2 ... hmmmmmmmmmmmm ... le kaj spet punca brez bluze bluzi ... jah nč tkole ... ker sem se malo igrala s fotičem in končno na comp naložila prve fotke je prav, da tiste, ki so za moje pojme najbolj uspele, glede na to, da sem amater, ki zna uporabljat samo trotel program (da se mal potolažim ;o)) tudi delim z vami ... kot boste opazile sem bolna na fotkanje od čist blizu ... hahahahah ... evo še slikce pa sem spravila pod streho (že) 70-o objavo ...

Hvala ker me spremljate ...

Aja, pa prosim, če prvo slikco s čebelico kliknete na največjo možno povečavo ... ker bi vam res želela približati te pridne živalce na način, kot so se one uspele približati v našo družino ... mogoče nekoč nastane objava samo o teh marljivih bitjecih in ne boste v njih videle več samo na vas preteče grožnje iz njihovega žela ... ampak boste zagotovo začutile, da so to bitja, ki nudijo nekaj več ... do takrat pa en prav lep pozdrav ...













P.S. Slikce so take kot jih je uspel nareditz trotl program ... učenje Photoshopa me še čaka ... ;o)

Komentarji

  1. Ali to vse pri vas raste , ali si bila v hribih ? Ha,ha.Tudi ti si pridna ,kot te vaše živalce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne fotke, sploh zadnja rožica mi je všeč, zelo!A je roža al grm?

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne fotke, čisto fajn so ti uspele. Čebelice pa imam tudi jaz rada in se lepo pogovarjam z njimi, če pridejo na obisk ;) Nikakor jih ne ubijam, mi ne pride na pamet. Pa veliko sreče s photoshop-om, jaz sem si ga ŽE inštalirala, ha ha.

    OdgovoriIzbriši
  4. lepi posnetki :)
    čebelce so pa res ena prijazna bitja... ne koljejo vseh skrižem, če jo naprosiš, se pač brani. in, ja, prav mirno prenašajo, če se prikradeš ukrast kak sladek zalogaj :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar