Tokrat pa čisto belo ...

tokrat sem pa res naredila čisto belo ... ampak ker sem bila furjasta pri slikanju vse skupaj vleče bolj na rumeno ... no ja saj bistvo se bo mnde vidlo ... ;o)

Sodelavka me je prosila, če imam mogoče kaj za krst za punčke ... ja seveda mam ... nč nimam madonca ... pa še ideje ne ... mal sem zakamuflirala svojo paniko in obljubila, da se bom do naslednjega dne že nekaj izmislila ... in tako je nastala tale preprosta oblekca, ki je čist bela ... kakorkoli sem štulila zraven druge barve manj mi je šlo vse skupaj v lajšto ... po mojem mnenju je krst le krst ... čas, ko si resnično čisto na začekuz poti in tzakrat pisane barve po mojem mnenju ne sodijo zraven ...





Za danes samo toliko ... lepo bodte ...

Komentarji

  1. Zelo lepo . Včasih ugotoviš, da je prva ideja najboljša in če imaš malo časa jo moraš takoj uporabit ni časa za razmišljanje, pa se še zakomplicirat nima časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, res malo drugačna za krst, všečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Sodelavka bo ziher zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si tole sčarala, zelo lepa krstna oblekica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno oblekico si naredila :-)
    Vidim, da si uporabila nekaj kar je bilo zelo dolgo v vrečki, k nisi imela časa pospraviti - hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo čestitko za krst si naredila !!!!!Super, da nisi dodajala drugih barv je tako nebeško nedolžna, čudovita!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je. Verjamem, da je bila sodelavka navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je! Pa saj tvoje voščilnice so vedno kranse. Mogoče je pa razlog prav v teh zadnjih trenutkih, ko jih ponavadi skupaj spravljaš. Če bi imela preveč časa ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar