Mavrični tornado

Poimenovala sem jih kar mavrični tornadi ...

... danes se javljam že z drugo objavo ... Saj vem, da zgleda kot, da sem na kakšni nedovoljeni substanci ... ampak vem, da prihaja naporen teden in še kako dobro vem, da ne bom imela prav veliko časa za ustvarjanje ... če pa mi stvari zastarajo in projekti obležijo v škatli se le stežka zbrcam in začnem z obdelovanjem zastaranih zadev ... nekaj podobnega kot zastaran kup cunj, ki se mi ga ni dalo takoj speglat ... najraje bi kar vrgla iz sebe, ko se ga lotim ... ves čas ko drgnem z likalnikom po teh cunjah stiskam zobe, da ne pride do neprijetne situacije ... ;o) ... Zato pa nadaljujem ...

... z mojimi barvnimi toni ... toni, ki so skoraj ognjeno rdeči pa vendar znajo ublažit tiste najhujše bodice za oči ... ;o)

Brez zelene seveda ne gre ... ampak citronsko rumena je zraven za vajo ...


In za konec še ognjeo rdeča z rumeno, za umiritev, da te vrtinec tornada res kam ne odnese, pa še malo bele ... da ni vse skupaj prehudo ... ;o)

Komentarji

  1. samo en tornadovski wooou, mi je ušel iz ust...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes si pa res "huda"!!!Te ne dohajam:):) Prvo objavo nisem komentirala, moram pohvalit še za nazaj!!Ampak tole , ti tornadi so pa mega!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. oooooooo, čudoviti tornadi... uaaaa! fuuuul so mi všeč.
    in spodnje prelivanje barv tudi:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale tornado je naravnost čudovit. Zanimivi obesko so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  5. Opa, krasno! Sicer sem nekaj podobnega že videla, ampak mi je všeč da si drugačna...da se iščeš, tako v barvah kot v oblikah...bravo! pridna si!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit tornado, ne morem se odločit katere barvne kombinacije so lepše :-).

    OdgovoriIzbriši
  7. UAUUU, očarana sem nad bravami, obliko in teksturami tvojih tornadov. Prekrasni so!

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč so mi tile tornadi!
    Zelo lepi mavrični :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. OJOJ... kako čudovito, super si tole spedenala..

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauuu, pri teh obeskih je pa tudi meni vse všeč, barve, teksture, kombinacije.. superca.

    OdgovoriIzbriši
  11. WOW!!!
    Takle tornado pa je prav užitek doživet.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole pa je pa res nekaj posebnega, zelo mi je všeč in dobro ime si nadela :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako barvitega tornada se pa res ne bi branila. Super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prva dva sta favorita. Krasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo všeč! Moji tornado poskusi so bili barvno bolj plahi, tvoji so pa taki ta pravi, udarni! Super!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuu zadnja kombinacija...prekrasna.Dobri tornadi, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar