Spet sem padla na zeleno

Po psihozah s prejšnjo kvačkanko sem se danes odločila da sestavim še en moj nedokončan projekt in si nekoliko opomorem po stresu, ki mi ga je povzročala hudobnica iz prejšnje objave ... ;o)

Tokrat sem, se vrgla na zeleno, ki pomirja in blagodejno deluje na mojo psiho ... ja, tudi jaz imam včasih take dneve za katere bi raje videla, da nebi obstajali ... hmmmmmmmmm ... kaj čmo ... glavo pokonc z očmi zazrtimi v prihodnost ... in lepši jutri ... če že danes zagotovo ni bil lep ... ;o)

Komentarji

  1. Kok si pa ti pridna zadnje čase :-)))
    Prav lepo zeleno verižico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tale zelena ogrlica te je pa res morala pomiriti. Pa ne samo zaradi barve:):) Tole je bilo ohoho perlic za nanizat!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa in "razgibana" je tale tvoja lepotička.Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasan rad!!!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, se je ne bi branila. Zelena pa res pomirja, preverejeno ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar