Ko ne gre vse čist po planu

Tudi jaz sem padla v kolesje brezplačnega tečaja v okviru Willowing manije ... saj veste, da moram vse probat in tudi tokrat nisem uspela rečt NE ... in en del je bil razdeljen že tukaj





... pač moji skromni začetki, ki mi jih ni uspelo poslikat ... pa saj so bili samo skromni začetki tako kot tiste, ki bodo sledile ...

Spet sem nekaj nujno rabila in včeraj je s pošto prišlo tole ...



Potem je bilo treba takoj sprobat in moram priznat, da mi ne gre ravno najbolje od rok ... z njimi v rokah se ne počutim doma in verjetno ne bomo prav kmalu na TI ... rezultati so takšni malo pokombinirani z akrili bleščicami pa tud mal glimmer mista je vmes ...



Danes zjutraj si pa nisem mogla kaj, da nebi posegla po teh mojih starih meni zelo dragih in ljubih ...


... in počutila sem se spet kot doma ...

Kje sem bolj doma (če sploh) pa presodite same ...




Lep pozdrav do naslednjič pa naj vam sonček sije ;o)

Komentarji

  1. Meni se zdi super že to, da si pač poskusila :) voščenke tudi meni nagajajo, se preveč in stalno razlivajo, tako da jih je treba stalno prekrivat z akrili.. potem je presneta reč ukročena. Sicer pa so Lyra izdelki dobra izbira, vedno kvalitetni.
    Barvice so definitivno manj samosvoje in je z njimi lažje delat. Mogoče so zato za začetek bolj primerne.
    Pa saj sama veš.. tudi pri barvanju odtisov se moraš pač navadit.
    Kar se mene tiče, ti gre super. In verjamem, da bi ti šlo tudi z voščenkami, če bi ti kdo pomagal s kakim nasvetom, kako jim preprečit, da gredo po svoje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasni radovi, prava si umjetnica, bravoo!

    Lijep i ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo je spremljati kako se vas je več lotilo te naloge in kako različne stvari so nastale. Tako kot pri drugih ustvarjalnih zadevah. Dober poizkus vsekakor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo še ena nova in zanimivo bo tudi tebe spremlati pri tem.
    Začetek je obetavne :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja tole je res dobra manija!Res je zanimivo spremljanje nastajanja obrazkov. Mislim, da ti gre super in vedno boljše bo!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi meni je všeč, kako različne stvari pridejo iz nas, pa vse delamo po istih navodilih! Res daš ven iz sebe to, kar je pač v tebi!
    Lepo si naredila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar