Moji dolgovi večni problem

... pa še res je ... nekatere še vedno okušate kako trpkega okusa zna biti moja čudne sorte ... hmmmmm ne vem kako bi jo poimenovala, da se nebi blo treba s prevelikim žebljem na križ pribit ... razmišljam ... hmmmmmmmm ... jah nč poimenovala jo bom teta Lenoba ... ja, to je prava beseda ... čeprav niti ni toliko Lenoba kot je mešanica stvar urediti do potankosti kot si jo je človek zamislil in potem čakati, da ga stvar zagrabi in zadevo res uredi tako kot si jo je zamislil ... in potem preteče mnogo vode ... veliko časa ... ampak ves čas in vsak dan pa to žre kot en nadležen črv ... še tole maš za nardit ... mast a res ne utegneš? ... a nimaš volje? ... mah vsega po malo ... največ pa izgovorov levih in desnih, zgornjih in spodnjih ... aaaaaaaaaaa ... grozna sem vem ... in zato prosim tiste tri, ki še čakate, da vam poravnam moj dolg ... ja bom ... imela sem tako dober namen ... ko sem imela enkrat pot čez Maribor sem si rekla ... obe stvari bom oddala ... obe bom osebno dala v nabiralnik ... eno na obrobju Ljubljane drugo pa v Mariboru, pa se spet nič od tega ni zgodilo ... grrrrrrrrr ...

No in potem so prišli še drugi moji dolgovi ... Aknela me je izbrala, da se z njo igram igrico ... KAJ IMAŠ RADA ... (poglejte datum njene objave) jao meni .... in jaz svoj dolg poravnavam šele danes ... sm čist rdeča v obraz ...

Zad bom pa na kratko napisala stvari, ki jih imam rada in potem hitro nadaljujem, ker drugače bo vse skupaj nastala ena gromozanska jara kača brez glave in repa ...
1. sebe
2. družino
3. hišico na sanjskem placu, ki je samo moja
4. ustvarjanje na 1001 način
5. prijatelje
6. računalnik, ker veliko ve
7. knjige, ker v njih veliko piše
8. dobro papico
9. tišino in mir
10. udobne čevlje ;o)

No potem spet mal dolgov ... Namo in Cool girl sta me dali na seznam, ko sta delilil naprej nagrado



Zato prav lepa HVALA za priznanje, ki mi da vedeti, da mogoče pa le nisem tako za en .... ;o) (sej vem ... kr nej se tolažim hehehe)

Zdaj pa še današnja objava ... potem pa še malo preliva za tiste, ki bi jih utegnil zanimat ;o) ...

Kuverta je spet nastala na horuk in to v pravem, pomenu ... saj nisem imela odtiska še pobarvanega ... do večera je morala bit kuverta pa gotova ... ja in kaj je bil problem ... problem so bile bleščice, ki sem jih nanesla na odtisek preden sem odtisek sploh s hroščkom izrezala ... in kako bleščice spravit v pravo stanje pravočasno? ... bleščice niso padle niti na prigovarjanje mojega fena ... nič ni pomagalo ... sušile so se čist s polžjo hitrostjo ... in tako sem pobarvala nov odtisek in nanesla navadne bleščice na hitrosušeče lepilo .. učinek seveda ni isti je pa vsaj podoben ... sicer pa nestrokovnjak še opazil ne bo, da ni šlo vse čist po planih ... ;o)






Zdaj pa še preliv ... če katera od blogeric, ki ne gostuje na otoku zakladov, želi srečati kakšno od blogeric se nam lahko pridruži na srečanju, ki ga tokrat organiziram jaz v zavetju neokrnjene narave Kočevskih gozdov v soboto, 23.10.2010, TUKAJ

Tiste, ki se odločite, da pridete po blogerski liniji se mi javite na moj mail carobna.hisica@gmail.com in z veseljem bom vaša enodnevna gostiteljica.

Za danes bi bilo to vse, imejte se skrajno lepo ...

Komentarji

  1. Zakaj bi se sekirali za stvari, ki niso življenjskega pomena. Bo že! Bo pa takrat toliko večje veselje :) Dobro si to uredila na horuk.

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasan rad!!!

    Ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhh.. pod tisti prvi del bi se pa z lahkoto podpisala.. včasih še sama ne vem, zakaj tako dolgo traje, pa zakaj se vmes druge reči naredijo.. ampak kar se. Saj mi je vedno nerodno, kar vse skupaj še dodatno zavleče.. mah šment, ko bi človek lahko iz svoje kože skočil.
    Kuvertica pa je prav lepa videt. Nič se ji ne vidi, da si hitela, da je kaj nagajalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna kuvertica in mislim, da se nič ne vidi , da so bile sekunde odločilne.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar