Ponovi vajo je težko

... še posebej zame zna bit to sila zapletena zadeva ...

Enkrat je na eni izmed prčkalnic Klavdija tako mim grede rekla, da ji je najhujša stvar pri vsem ustvarjanju to, da ji stranka za vejico reče: "..., pa točno tako kot jo ima tista XXX ali pa kot je tale ..." Ajoj ... takrat mi je bilo to malo čudno slišat pa sem bila raje tiho in sem to kar nekajkrat premlela v glavi ... in ni vrag, da se točno to zgodi meni ... in pred dveami dnevi dobim mail "... pa taka naj bo kot je tista na tretji fotografiji. Roza siva kombinacija roža ... " Ma ne ga sekat ... valda jo bom brez problema nardila ... sej sm jo jaz delala ... in sem se uštela ... prvič sem začela tuhtat kako sem jo sploh nardila, saj ko enkrat tehniko sprobam grem v lov za novimi ... aaaaaaaaaa ... panika no ja nekako sem le iz tistega predala v glavi le zvlekla del podrobnosti, ki sem jih uporabila pri tej roži ... in začela ... če dobro pogledate je razlika očitna ... ampak za odtenek je vsaj meni druga kopija bolj všeč pa še vse skupaj jo naredi unikat ... med njima je malo podobnosti in malo razlik ... odvisno iz katerega zornega kota delaš ... zdaj pa lahko presodite same in se odločite kje so razlike in kje podobnost ... ali je unikat ali samo slab ali dober ponaredek prve ...





Potem sem se pa še malo s čestitkami za enga enoletnika, ki ga niti ne poznam poigrala in mu naredila dve čestitki odvisno katera bo tistemu, ki mu jo bo podaril bolj sedla ... ;o)









Pa lepo se imejte ...

Komentarji

  1. Nikad nisam vidjela ovako prekrasnu ogrlicu, kao da je iz neke bajke!!!
    A tek čestitka, prelijepo!!!

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ogrlica. Uau... lepo si jo naredila, sama si še zamislit ne morem, kako bi to spravila skupaj in se mi kar sline cedijo, ko gledam tvojo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Takim strankam je potrebno povedati, da izdelujemo unikatne izdelke, to pomeni, da noben izdelek ne more bit popolnoma enak. Poleg tega pa je meni zelo dolgočasno izdelovati iste zadeve. Tako da nikakor ni možno govoriti o kakšnem ponaredku :)) Je pa izredno lepa verižica, bi lahko še meni izdelala točno tako :)))) Šalim se :)) Res je zelo lepa in bogat je ta cvet. Pa čestitke so mi tudi dobre, lušni motivi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm. Po pravici povedano bi težko rekla da je kakšna razlika oz. kaj je original in kaj ponaredek. Je pa zelo lepa. Všeč mi je tudi kako si jo fotografirala. Na steklu - ji da poseben čar!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dol sem padla! Prekrasna ogrlica!!!!
    Pa voščilniceeeee.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne barve, krasna izdelava. Čestitki pa luštni, jaz bi izbrala drugo , s kravico, ki je tako simpatična :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita ogrlica!
    Tudi meni je všeč kako si jo fotografirala.
    Voščilnici sta pa tak cort. Jaz bi na mestu naročnika verjetno vzela obe,ker se ne bi mogla odločit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna verižica, pardon, verižici ;) Tudi meni so bolj všeč unikati. Če že moram, naredim malo drugačno, tako da je spet unikat ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. A dej...mi nisi vrjela na besedo...hahaha...na zdej pa maš:P
    Je pa ta tazadnja rojžca veliko lepše narjena, tko da me je kar strah kako bo šele zgledala vsaka naslednja.
    Všeč so mini perle na sredini,kako si obračala liste, slikanje na ogledalu, ...no edin izbor barv ni čist moj(mah neki sm mogla najdt, sej veš:P)...hahaha

    OdgovoriIzbriši
  10. Uauuuu ... ravno prav bogata, čudovita roža ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita verižica, ampak roža je pa uauuuu :-)
    Tudi čestitki sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, prekrasna ogrlica, sploh barve so mi zelo všeč.
    Pa tudi voščilnice so tako kjuti :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar