Ker je objava nagajala ... pa da jo vidim zdaj






Komentarji

  1. Prekrasno, elegantno i jako romantično!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo.... moj.....Bog... priklon do tal, ker tole je pa prekrasno. Čudovite barve, res dobro obdelane površine, vse skupaj ustrezno postarano... wauuu, kdor zna, pa zna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo hip, mi je vzelo sapo...... neverjetno kako lep izdelek. Čestitke :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. To čudovito stvar si sama naredila???? Vse? Če ne bi te že vprašala, kje prodajajo te škatle (brez dekoracije). Ostajam brez besed, ker je oh in ah lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno, dih jemajoče, fantastično! Res odlično obdelano in sestavljeno. Izgleda sva bili ta vikend obe bolj v postarinjenju :). Meni je to taki užitek. Ampak tole tvojo zadevico pa moram vedno znova pogledat. Dobre fotke.

    OdgovoriIzbriši
  6. ammmmmm, fenomenalna je! Sem najprej mislila, da je samo čestitka, šele potem malo boljše pogledam, in vidim tole fantastično škatlo :)
    Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  7. oh ... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ sem brez besed!

    OdgovoriIzbriši
  8. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič , iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj pa je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dobro in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes .... on tudi pozdravi ... HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKA SPERMSKA ŠTEVILA, RAZLIČNE BOLEZENI, FIBROIDNE BOLEZNI, GONORHEA, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES . vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL .... doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas namenili meni. ........

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar