Danes smo pa roza ...


Po dolgem času se spet malo oglašam, da nebi kdo posumil, da se mi je mogoče kaj zgodilo ... ne nič ni narobe z menoj ... sem pa imela v službi zadnje čase kar malo bliskanja in gromenja ... ampak zdaj je že veliko bolje ... in tako je ravno v pravem času prišlo tudi bolj skopo naročilo ... nekaj za punčko ... aja ... niti nisem imela časa vprašat za koliko staro ... nič ... se pravi se je bilo treba malo zmislit po svoje in narest nekaj kar sodi k čist majhnim punčkam ... malo večjim ... in tudi tistim še nekoliko večjim ...


In že je bila stvarca oddana ... barve na fotografijah niso čisto taprave saj je ob svetlobi današnjih luči čisto nemogoče posnet dobro fotko ... še sploh enmu amaterju kot sem jaz ... ki ne pozna niti 1% vseh funkcij, ki jih premeore moja trotl kamera ... heheheh


Ker pa za tega dekliča ni bila dovolj samo čestitka je  odšla iz steklenega kozarca še ena žogica, ki je bila naštimana z namenom, da se ji čim prej pridruži še kakšna sestrica ... ker imajo v tem letu nekatere izmed njih prav posebno poslanstvo ...
 

ampak ... grrrrrrrrrrrrrrrrrr ... en dobri mož je že odšel ... eden bo prav kmalu tu in tertji prav tako ... ampak kaj takega si pa res ne smem dovolit noooooooooooooooooooo ... aaaaaaaaaaaaaaaaaa  

Pa pridne bodte ... ;o)

Komentarji

  1. Prekrasno, jako maštovito i elegantno!!!
    Ugodan vikend i lijep pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. V službi sem imela nek problem in mi sploh ni htelo prikazat tvojih fotografij. Posledično nisem nič komentirala, ker nisem vedela kaj :))))) Zdaj pa jih vidim in všeč mi je, kar gledam :) Čeprav nisme pristaš roza, pa s pridihom vintage dobi čisto drugo podobo. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz jih vidim!Juhu! Spet se bom lahko pasla po tvojem blogu. Tukaj mi je tako všeč:):):9 Nič več ne zaklepaj slikic!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar