Kaj se rola pri nas ...

Zadnje čase ne delam ravno veliko na ustvarjalnem področju ... ker se mi po pravici povedano NE DA ... mogoče sem lena ... ne no ... no ja ... ker nimam ravno nič pametnega napisat bom pa vsaj dovolila, da pokukate v našo dnevno sobo in dobite občutek kaj se trenutno rola pri nas ... ;o)



Zadnje čase se res največkrat začne z zvočniki na ful in muziko zgornjega posneteka



Nadaljujemo v nekoliko bolj umirjenem pa vendar še vedno hitrem tempu ... ;o)



Tisočkrat gledamo ponovitev najhitrejšega "pitstopa ever" ... hehehe



In nekako takole zaključimo ... in potem spet nadaljujemo .. eh ... to pa prihranim za naslednjo objavo ... hehehe

Komentarji

  1. Super vam je i zabavno!
    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, tole mi je znano ... v 28 minuti filma me sin vedno pokliče, ker je takrat na vrsti moj naljubši del ... ko se predstavi Dajz :))

    Gledeli smo ga pa že tolikokrat, da znamo skoraj celotno besedilo na pamet.

    Uživajte!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar