Ups ... pa v jok in na drevo

Ja prav res en velik ups ... včeraj sem nekaj spreminjala nastavitve na svojem gmail-picasinem kotičku, ki je bil tesno povezan s telim mojim blogom ... in glej ga zlomka kaj se mi zgodi ...iz bloga izginije vse fotografije starih objav, ki so bile kdajkoli objavljene ...

Prebrskala sem vse možne nastavitve tako na googlovem kot blogerjevem računu, pa še vedno ostaja moj blog prazen ... brez slik brez vsega ... jah kaj čem ...


Če kdo ve kako bi priklicala nazaj na svoj blog svoje slike naj mi pomaga, če pa ne ve ... bo pa pač blog ostal brez slik ... ostale bodo samo besede ... stare slikce pa so šle žal v IndijoKoromandijo rakom žvižgat ...

Lep dan ... kolikor ga je sploh še ostalo

Komentarji

  1. Ne vem kako pomagati, vendar držim pesti, da se stvari uredijo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, to je bilo krivo. No, to pa sploh ni fino. Žal ti tudi jaz ne znam pomagat. Si pa si izbrisala album v picasotu ali kako? Ga nikjer ne najdeš? Če kaj pogruntam, ti javim.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar