Darilo v bordo rjavi barvi


Postvaljena sem bila zopet pred izziv kako dekorirati nekaj za nekoga, ki je v penziji in sploh ne vem nič drugega kot to, da je ženska ... no ja ... zbrala sem koščke, ki so se valjali po predalih in so bili od boga pozabljeni ... in jim vdahnila dušo ...

 



Po zeloooooooo dolgem času sem spet malo prijela za kleklje in presenečana ugotovila, da sploh nisem skoraj ničesar pozabila ... in me kleklji še vedno dokaj dobro ubogajo ...
In tako je bilo darilo za upenzjonirano dečvo gotovo ... upam, da je bila zadovoljna ... tri dečve, ki so ji stvar podarile, pa tudi ...

Komentarji

  1. Prekrasno!!!
    Pusa iz Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waauuuuu, tebi se pa prav splača dat takele naloge. Super zgleda tisti ovojček iz darilo in tudi darilce. Bemu, ampak kolk ur pa ima tvoj dan???? Jaz nič več pametnega ne uspem več narest :(

    OdgovoriIzbriši
  3. OMG, kakšno darilo in kako zavito/dekorirano!!! Super ti grejo kleklji. Svetovno, kar si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim,da so lahko naročnice več kot zadovoljne ... prejemnica pa itak! Vsa čast za tole!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, že sama dekoracija darila je super.....toda darilo, čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  6. Enostavno ko pasulj, ne? Vzameš kleklje in tik tak trije kosi za darilo :)))))) Si gotovo nore gobe jedla ...lol...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo. Res znaš izdelati tako krasno, da je čudovito za pogledati. In super, da so te kleklji ubogali.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če ji takšno darilo in dekoracija ni všeč, potem pa res ne vem.
    Klekljanje je čudovito, ampak priznam, da sem bolj navdušena nad dekoracijo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo.
    In nasmejala sem do solz Petrovkinemu komentarju. Tudi jaz mislim podobno.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar