Zgodba o štampiljki

Kot vsaka prava čestitkarica imam tudi jaz malo morje levih in desnih štempiljk. In zakaj sem se odločila, da jim posvetim posebno zgodbo? Zato, ker ima skoraj vsaka posebej svojo zgodbo zaradi katere se je znašla v moji škatli štampiljk.


Zagotovo vas zanima kaj je tako posebnega na današnji, da ji namenjam prvo objavo v tem nizu ...


Khm ... ko sem se začela ukvarjat s čestitkami in ko sem po otoku našla še bloge ... sem bila pečena ... ;o) ... nisem bila še vešča nakupovanja po internetu ... ampak gledala sem pa z odprtimi usti ... in brskala kako bi se lotila nove sorte šopingiranja ...


In tako sem na nekem tujem blogu zagledala NJO in NJEGA ... *To moram imeti,* sem si rekla ... in začela z brskanjem ... in jo našla ... in takrat je prvič zapela tudi moja kartica ... Mogoče bi bilo bolje, da nebi nikoli pogruntala kako se to dela hahahha ;o)


Od takrat se ji jih je pridružilo ogromno ... a ona je bila in bo ostala PRVA ... čeprav ima tako laskavi naslov ... in nosi posebno lento se je na čestitki znašla šele sedaj ... In zakaj? ... Zato ker sem si točno takrat, ko sem jo prvič srečala zamišljala takole pobarvano in danes je bil njen čas ...


Naslednjič pa pride na vrsto druga štempiljka ali dve in njena zgodba ... do takrat se pa imejte skrajno lepo ...

Komentarji

  1. Čestitka je divna, kao iz neke priče!
    Veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna čestitka in lušno tematiko si izbrala. Res, kako hecno je, kako določene stvari prihajajo v naša življenja, kako se nam nekatere že prvič sedejo v srce ... Komaj čakam nadaljevanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva je izredno lepa, zelo dobro si izbrala barve in super pobarvala odtis. Le kaj še sledi .... v pričakovanju. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar