Blagoslovljen Božič in božični bombonček

Vsem skupaj želim prijeten preostanek Božiča v družbi najdražjih.


Čarobnost Božiča je res nekaj posebnega ... ob brskanju med darili, ki jih je Božiček pustil ob naših jaslicah ... sem presenečena ugotovila, da očitno Božiček spremlja tudi moj blog, saj je pustil šest čudovitih štempiljk za vsako komentatorko, ki je pustila svoj komentar v tejle objavi. kako prijazno od njega ... ;o) ... Ne pozabite v zgornjo objavo vpisat svojega komentarja saj le tako lahko dedek Mraz ve, da si želite kaj iz njegove delavnice ... ;o)

Za tiste tapridne pa še slikica darila ... pa čim prej mi sporočite svoje naslove na mail ... carobna.hisica@gmail.com, da vam pošljem Božičkovo presenečenje ...


Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. 100% verjamem v Božička!!! Hvala zelo sem veselaaaaaaa. Tebi in tvoji družini želim prečudovit Božič.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas doma velja, da dokler verjameš v božička ,ta zagotovo pride :)). Jaz verjamem, z leti vedno bolj, le da so danes zame darila drugačna, na primer, popravljena ocena iz matematike od fantov, pomoč pri pripravi in peki za praznike od hčerke................

    Hvala tudi tvojemu Božičku, tebi in tvojim pa mir in ljubezen ob Božiču in pa sreče v prihajajočem letu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskrene čestitke za Božić tebi i tvojoj obitelji, puse!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tebi lepe praznične dni,
    in hvala :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar