1. del darila

Shrani.si

Nekako takole se začne zgodbica o darilcu, ki je še v nastajanju ... Prvi del pripada eni moji mehki izvedenki ovitka za knjigo.


Našila sem ji en rožast dodatek.


Ovitek je nekoliko večji tako, da se v njem tudi knjige v velikost trdo vezane Da Vincijeve šifre lepo počutijo ;o)


Zadnji izvod ovitka ima fiksirano nase tudi kazalo v obliki čipke. Da se tisti, ki mu je darilo namenjeno ne bo izgubljal med stranmi ...


Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Uhh, kako cukrasto lepo. Čisto pravo za v žensko sobico, v ovoj pa skriješ kako prav posebno knjigo. Všeč :) ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Še pa še romantično in fensi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. tukaj notri pa še kakšna romantična knjiga paše

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako šik, čisto v mojem stilu :)), tudi jaz bi vanjo skrila kakšen pocukran roman.
    Pispela je pošta, hvala ti , je že v delu :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem najprej pomislila: kako luštno, pravi cukerček!!

    OdgovoriIzbriši
  6. tole pa tako nostalgično deluje ........
    res lepo!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiii čipke rožice...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar