Votle kroglice iz neskončnih deževnikov

Danes bodo namesto mene govorile bolj fotografije, ker nekako nisem razpoložena za pisanje ... danes je za menoj naporen dan ... predvsem povezan z neprijetnimi dogodki in obiskovanjem bolnišnic ... ni fajn tak dan ...


Vse ki ne vesete ali vidite prav ali ne ... ja, večina kuglic je votlih ...


Meni so tako simpatične ... izgledajo kot votla klopka volne ...










Imejte se skrajno lepo do naseldnjič ... ;o)

Komentarji

  1. Želim ti čim manj takih dni, ko ne veš, kaj bi, da bi bili malo manj neprijazni.
    Ogrlice pa so nekaj posebnega, vsaka posebej. sploh te rožaste so mi še vedno všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuauu kakšni krasni kosi nakita.Votle perlice so res simpatične in rožice prav za prihajajočo pomlad!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao i uvijek divan nakit koji me iznova oduševljava, bravo!

    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja klobke so res prisrčne, rožice pa itak.. naj ti bo čim manj takih dnevov, tistih prvih, neprijetnih, a na žalost tudi ti pridejo vmes sončka.. topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. joj koliko lepih stvari in rožice si tako lepo naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ogrlice so krasne in prav tako te votle kuglice. Tudi jaz ti želim čim manj takih neprijetnih dni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, kakšne krasne rože,votle kroglice pa pika na i ogrlici :)).
    Čim manj stresnih dni ti želim, aja pa hvala za krasen ovitek, ga prav z veseljem uporabljamo :).

    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. tele kroglice, kot tudi celoten nakit, mi je strašno všeč.
    sem te na dolenjskem kufetku pogrešala!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar