Krst

Počasi se zbujam iz zimskega spanja ... no saj nisem spala dobesedno ... se je tudi kaj dogajalo na temo mojega ustvarjanja ... ampak kaj ko se mi niti ne da slikat sproti ... pa sem se zalotila, da nisem niti pri volji objavjat ... kot bi imela baterije čist na minimumu ... Občasno me pa le kdo prisili, da se spravim za delovno mizo in ustvarim kakšno čestitko ... večinoma jih niti ne uspem poslikat, ker vse delam zadnji moment .. tudi tokrat ni bilo dosti drugače ... naročena je bila že kar nekaj časa nazaj ... ideje pa kr ni in ni hotla biti realizirana ... kot vemo sem najbolj produktivna pod pritiskom in tudi tokrat ni bilo nič drugače ... počasi se  mi svita zakaj se tako težko lotim ... imam občutek, da sem čist čudna ... imam kar nekaj materiala ... ampak sem se že večkrat zalotila, da ko delam pod pritiskom uporabljam papirje, ki so ostanek od nečesa nekoč kar mi v tistem preteklem trenutku ni šlo skupaj ... tudi pri današnji čestitki ni bilo nič drugače ... ma dost filozofije ... še slikce pol pol pa na sonček ...










Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Čudovita je. Nisi prav nič čudna. Tudi jaz včasih zadnjo minuto, pod "pritiskom" dobim najbolj nore ideje. Ful dobra ideja s čipkami. Izgleda kot prava krstna oblekca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Škoda, ker nam večkrat ne postrežeš s svojimi umetninami. Krstna oblekica je zelo lepa, nežna ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna oblekica. Čipka ji lepo paše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideja s čipkami je svetovna in naredi voščilnico/oblekico še bolj bogato in elegantno. mislim, da smo kar vsi na istem - ko je treba že oddati delo še leti vse po luftu in se lepi, suši... ker prej ni bilo ideje ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si to naredila. Upam, da si si malo napolnila baterije na sonu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar