Tri nove

Ja spet sem na vrat na nos naredila kar tri nove ... HVALA vsem tistim tapridnim, ki tako pridno komentirate moje objave četudi se jaz ne oglašam s komentarji pri vas prav pogosto ... ampak pogledam pa vse in se čudim in slinim ob vaših mojstrovinah ...

Eno resno za birmo





Eno za 90 let z dežničkom




 In še eno za enga fantiča, ki bo krščen





Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Uh, kako bogate so. Krasne in zelo lepo narejene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice. Pri drugi voščilnici, na prvi sliki, preden sem prebrala zapis, sem mislila, da je skupek šopkov. Ideja za novo voščilnico. Vse tri so posebno lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tri so zelo lepo narejene in bogate. Krasno si obdelala številko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe ... vsaka zase :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so , prav vse..ideja za 90 z rožami in dežničko je luštkana :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar