Leto pri koncu

Ja res  me je čas čisto povozil ... sploh ne vem kam je izginilo to leto ... kar naenkrat je tu konec leta ... pa se mi zdi kot da bi se komaj začelo ...

Najbolj grozno od vsega mi je, ker vem, da imam še dolg iz začetka tega leta ... ampak punce nč skrbet ... mogoče pri meni malo traja ... ampak zgodi pa se, če si nekaj zadam ... in tudi tisti obljubljeni dan se bo ... kdaj? ... pa je odvisno od vremena ... ta mesec zagotovo ne ... naslednji? ... mogoče ...

Jaz bom vseeno obesila tu letos še vsaj to objavo, ki sem se je lotila danes ... :o)






Z grozo sem ugotovila, da so v tem času kar ne objavljam ukinili celo Picaso ... jojoj sem pa res za časom ... no saj menda bodo objave tu laufale tudi brez nje ...

Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Res si se malce potuhnila, a kaj ko čas tako hitro beži, kajne :-))
    Zelo so mi všeč tvoje pisane rokovičke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čas nas je letos očitno vse povozil. Izdelki so pa so čudovito veselo pisani.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne pletenine si naredila. Menim, da nas je kar nekaj, ki nas čas prehiteva :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne stvari si naredila. Prav pogrejejo dušo. Ne sekiraj se, čas beži, ampak pride tudi dan, ko bomo lažje zadihali.
    Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Công ty vận chuyển hàng nước ngoài FadoExpress hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi úcgửi hàng đi đài loan và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar