Izzivi, izzivi, izzivi

Ja ... vedno mi življenje pošilja čudne izzive in tudi tokratni ni prav nič drugačen ...
Pred nekaj dnevni sredi največjega dela dom prejmem klic ... pogovor je tekel nekako takole ...

"Dober dan, jaz sem ta in ta," (ko mje povedala ime sem brez problemov ugotovila kdo je:o))
"Veste sem videla na razstavi v knjižnici vaše čestitke pa tudi vaša žlahtnica vas mi je priporočila ... a  poleg tega kar sem videla v knjižnici tudi kaj rišete? ... Bi se mogoče spopadla s poslikavo panja za čebele ... veste panj bi rada dala kot darilo čebelarju ..."
Opa, do zadnjega stavka je še nekako šlo ... ampak, da bi pa risala za darilo ... hmmmm ... toliko samozavestna v tem poslu pa res še nisem ... tudi risanje ni neka moja dejavnost, ki bi ji posvečala veliko pozornost in bi se z njo s strastjo ukvarjala ...da bi za akrili risala na tako veliko površino in to še na panj, ki bo vedno na očeh tistega, ki ga bo prejel in tudi vseh naključnih in nenaključnih obiskovalcev ... hmmmm ... tu pa bi znal biti problem .... Vse to se je v tistem šoku uspelo spacati in skalkulirati v mojih možganih ... me je pa moja teta "previdnost in ustrežljivost" uspela obdržati pri nadaljnjem kalkuliranju ... na prvo žogo je moje možgane preletelo ... "To je preveč zate" ... res, da sem prebarvala en cel domači panj pa še za tega sem se znašla s servietki in potem dodelala vse skupaj, do kolikortoliko všečne meje ...


ampak to je pa tudi bilo vse ... res, da sem bila celo na delavnici poslikave panjskih končnic ... ampak tu smo delali na predlogo slike na deščici ... pobarvaš kot barvanko ... risati kar tako pa ni kar tako ...


No naj vse skupaj skrajšam ...

K. na drugi strani linije sem se začela nekako izmikati ... ampak me je teta "firbec" rinila naprej, da bi bilo vseeno pametno preizkusit se tudi v tovrstni umetnosti ... K. sem rekla, da ji javim kako se bom odločila ... za lažjo odločitev naj mi pa pošlje sliko kaj si na panju predstavlja ona ... in mi pošlje fotografijo ... njen predlog so bili maki ... ja saj vem lahko bi bilo kaj hujšega ... ampak za neprofesionalno slikarko je to že izziv ... poizkušala sem se že v risanju vrtnic ... maki pa še niso bili na sporedu ... bolj sem gledala fotografijo ... bolj sem skušala razvozlat tehniko kako bi to spravila na papir ... vedno je zmanjkalo nekje pri razmerju ... in potem sem naletela na otroški način risanja makov ...


Tisti, ki se boste poizkusili boste videli da ni tako težko kot na prvi pogled izgleda ... jeeeeeee ... uspelo mi je iz mojih možganov izbrskati logiko po kateri se rišejo maki ... čist enostavno ...

In tako sem se odločila, da poiščem malo leseno deščico in nanjo testno narišem kar po svoje ... originalna fotografija je bila drugačna ... zadevo sem malo prilagodila sebi ...risala na pamet po navdihu iz svoje glave ... in nastala je deščica na njej pa dva cvetova maka ...


No všečno ... ampak to je res mini dilca ... zdaj pa prenesimo testno podatke iz fotografije na malce večjo dilco, ki pa še vedno ni tako velika kot panj ...Osnova je bila fotografija ...


Testna mal večja dilca pa je končala takole ...


In še končni izdelek ...




Čeprav je bil izziv na začetku kar velik ... me je naučil, da ni treba zganjat take panike ... led je prebit ... zdaj pa lahko začnem z barvanjem domačih panjev ... Jutri pa bo dan D, ko obdarovanec dobi darilo ...

Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

Objavite komentar