Skoraj eno leto :o(

Saj ne moreš verjet kako čas hitro beži ... kako hitro se vrti vse skupaj ... sem se čisto zgrozila nad seboj koliko časa je minilo med zadnjo objavo in danes ... pa se mi zdi kot da bi kvačkala odejice včeraj ... nimam smeška, ki bi imel tako izbuljene oči, da bi z njim lahko ponazorila mojo začudenost ... pa pustimo zdaj čas za katerega vsi vemo, da za ene stvari hiti in mineva čisto prehitro in za druge čisto prepočasi ... kako je to čudno ... kot bi živeli v dveh svetovih ... naprimer čas za prijetne stvari v življenju teče čisto prehitro ... če pa pomisliš kako se vleče čas, ko boš užival v zasluženi penziji ... se pa ne premakne nikamor ... hahhahaha ... no mal filozofiranja ni še nobenmu nič škodilo ...

Pa naj bo današnja objava v znamenju fima ... tisti ki me poznate veste, da nenehno skačem iz enga materiala na drugega ... enkrat kvačkam ... drugič glinam ... tretjič papirčkam ... potem fimam ... da o tehnikah posameznih materialov niti ne govorim ... no in tokrat sem se ustavila ob fimu ... ja fino je fimat v takem vremeneu, ker se fimo masa tako lepo oblikuje ... in tako kar ne morem nehat ... k je tok fajn ...

Ja nč ... grem zdej obesit gor še slikce ... ker sem se mal učila tudi fotografirat ... no ja rezultati ... recimo, da so kolikortoliko zadovoljivi ... take fotke delamo amaterji ... kakšne pa profesionalci ... pa verjetno v eni od prihodnjih objav ...

Kar nisem mogla iz svoje kože, zato je poleg nekaj parov uhančkov nastalo tudi nekaj prstanov ...








 


Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o) ...

Komentarji

Objavite komentar