Jesen še kar traja

 

Po toliko letih ustvarjanja in gibanju letnih časov sem prišla do zanimivega zaključka, da tudi moje ustvarjanje sovpada z letnimi časi ... ko je poletje in zunaj vroča je to zame idealen čas za mečkanje polimerne gline, ker je mečkanje le te v hladnih mesecih prava muka ...


Jeseni, ko se dnevi krajšajo in zrak hladi pa je prav prijetno sedeti v topli sobi s pletilkami ali kvačko v rokah in ustvarjati nekaj za mrzle zimske dni ... in letos ni prav nič drugače ... pašta mašino je zamenjala kvačka in pletilke ... doma me vsi sekirajo, ker je pol ene sobe založene s polnimi škatlami klopk volne, ki čakajo, da se jih usmilim ... vmes so verjetno tudi kakšni nedokončani ali pa celo že doknčani izdelki na katere sem sploh pozabila, da sem jih delala :o) ...


A vam je to kaj poznano? ... No tale ki ga predstavljam danes je nastal v enem kosu ... nič ni čepel na kvački osamljen ... naredila in dokončala sem ga v enem šusu ... ampak sledili bodo pa še pacienti, ki niso imeli te sreče in jih je bilo treba delati v več kosih ... čist po moje ... no ja  ...


Ampak pacienti so zdaj pod svojo streho in čakajo na svoj trenutek slave, ko jih bom obesila na svojo zvesto sodelavko, ki je najboljša prijateljica, zaupnica, ... skratka družinski član, ki ni nikoli lačen, ki nikoli ne mori, ki je vedno tiho, ne odgovarja ... najbolj vesela pa je, ko jo oblečem v najnovejše izdelke, ki jih uspem ustvariti ...

Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

Objavite komentar