Bombonček se predstavi

Napočil je čas, da razglasim dobitnice mojega bombončka. Ja malo dlje je trajalo ... ampak jaz upam, da se je splačalo.

Skupaj se vas je prijavilo 11 ... moram priznat, da nisem bila preveč striktna kar se navodil tiče ... upoštevala sem samo vaše komentarje in nisem gledala ali ste bombonček razglašale ... ali ste postale moje spremljevalke ... ampak nekaj truda ste vseeno morale vložiti ... edini pogoj, ki sem ga upoštevala je bil, da ste spremljale navodila vezana na tole mojo objavo ... in tiste, ki ste imele srečo in ste se kot kandidatke zapisale še pred božično objavo in mi sporočile svoj naslov ... ste že lastnice štampiljk, s katerimi sem vas presenetila na božično jutro ...

In zdaj je čas, da končno razglasim še dobitnice velikega bombončka, ki sem ga razdelila na tri dele ... vsaka izžrebanka, ki jo je izžrebala srečna roka mojega mlajšega sina bo v prihodnjih dneh dobila svoj del ... žrebal je na klasičen način iz skodelice napolnjene z listki, ki mu nič ne pomenijo ... izžrebankam pa veliko ;o)...


Šla sem po vrstnem redu objav ... s klikom na sliko boste prispele do moje objave in s klikom na komentar izžrebanke prispete do njenega bloga ... ja sej vem, da komaj čakate rezultat ... hehehhe ;o) ... to je za vse tiste, ki ne marate mojega dolgovezenja in modrovanja ... ;o) ... Vse, ki ste spremljale objavo kot je bilo naročeno in upoštevale navodila in usmeritve, ki sem jih dajala že veste komu je bilo namenjeno darilo iz zadnjih treh objav ... ;o) ... vse ostale pa boste izvedele zdaj ...

1.del darila


dobi


2.del darila


dobi


3.del darila


dobi


Čestitke vsem trem nagrajenkam in tolažba vsem, ki niste bile med prejemnicami lahko prišepnem, da bodo še priložnosti, da dobite kaj iz moje Hišice Čarovnij ...

Tako nagrajenke so znane ... zdaj pa sledi samo še ena gasilska slika bonbončka okrašenega z izžrebanimi listki ... potem pa čakanje na vaše naslove, ki jih pričakujem na mail carobna.hisica@gmail.com


Imejte se skrajno lepo od naslednjič ;o)

Komentarji

  1. ooo jaz srečnica sem bila pri tebi žrebana in sicer za tisti del, ki sem si ga najbolj želela, kajti tale obesek je res bombastičen.
    Hvala, hvala iz srca :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke prejemnicam :) Lepo si jih pocrkljala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke sretnoj dobitnici a tebi lijep pozdrav, svrati ponekad do mene:)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, se še jaz javim, kako sem srečna.. zdaj ko bo pomlad, pridem kar sama po nagrado... :) hvala ti.. lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar